Artboard 3png
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت
×

لوازم یدکی چانگان

نمایش 1–18 از 321 نتیجه

show blocks helper

دسته‌های محصولات +

در سال‌های اخیر بازار ایران پذیرای خودروهای چینی بسیاری بوده است و برخی از آنها توان رقابت با برندهای اروپایی را دارند. یک سری از برندهای معروف چینی با کیفیت بالای خود، وضعیت کشور چین را در صنعت خودروسازی بهبود داده اند. چینی ها حتی با غول‌های خودروسازی جهان در مشارکت هستند. چانگان یکی از برندهای محبوب در چین می باشد که این روزها نام خودروهای آن را در ایران زیاد می شنویم. از آنجایی که یک برند تازه وارد به کشور ما می باشد، احتمالا نگران چگونگی تهیه لوازم یدکی چانگان هستید. کلاب یدک اینجاست تا شما را در این زمینه یاری سازد.

خودروهای چانگان
در زبان چینی، چانگ به معنی «بادوام» و  ان به معنی «امنیت» است. بنابراین کلمه چانگان به وضوح مفهوم امنیت پایدار را می‌رساند. به عنوان یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین و پرفروش‌ترین خودروسازی بومی، این شرکت قدمتی ۱۵۷ ساله دارد که ۳۵ سال اخیر آن شامل خودروسازی می‌شود.

آغاز فعالیت گروه چانگان، به زمانی برمی‌گردد که حرکات  غربگرایانه در سلسله qing، آخرین پادشاهی چین آغاز شد. در نوامبر ۱۸۶۲، یک سیاستمدار چینی با نام Li Hongzhang اولین مجموعه مهندسی چین با شیوه غربی را پایه‌گذاری کرد که اکنون با نام چانگان شناخته می‌شود.

اولین خودروی ساخت چین توسط این شرکت و به سفارش دولت چین در سال ۱۹۵۹ ساخته شد. سپس در سال ۱۹۸۴، اولین مینی خودروی چین با نام Star تولید شد. موفقیت این محصول در سال ۱۹۹۹، دولت چین را بر آن داشت که از صنعت خودروسازی بومی حمایت کند. سپس در سال ۲۰۰۶، نام «چانگان» به عنوان برندی رسمی و نام کمپانی شناخته شد. از سال ۲۰۱۰ به بعد، این خودروسازی با طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر مدرن، توانست توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

چانگان به طور گسترده‌ای روی تحقیقات پیشرفته و تکنولوژی‌های نوین سرمایه‌گذاری کرده است و تیم‌های آن در سراسر دنیا تلاش می‌کنند تا برای مشتری، محصولات پیشرفته با طراحی‌های نو و امنیت بالا بسازند. از بین خودروهای چانگان، دو مورد محبوب یعنی cs35 و ایدو وارد بازار ایران شده است.


چانگان سی اس 35 (Cs35)
در ایران خودروی چانگان Cs35 توسط سایپا مونتاژ می‌شود و از استقبال خوبی نیز برخوردار است. این خودرو در ابتدا به صورت وارداتی به بازار ایران راه یافت، اما پس از مدتی سایپا تصمیم به مونتاژ و تولید آن در داخل کشور گرفت.

خودروی چانگان Cs35، اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط این شرکت معرفی شد. طراحی ظاهر Cs35 توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. چراغ‌های بزرگ این خودرو در کنار جزئیات نقره‌ای رنگ، طراحی و خطوط برجسته روی بدنه، محصولی زیبا را خلق کرده‌اند. بنابراین اگر بخواهیم مزایا و معایب این مدل را بشماریم، طراحی ظاهری قطعاً در لیست مزایا قرار می‌گیرد.

ویژگی قابل توجه دیگر Cs35، اتاق راحت آن است که تجربه سفرهایی راحت و لذت‌بخش را برای مسافران رقم می‌زند. اگر در وب سایت‌های تبادل نظر نیز به دنبال نظر افرادی که از Cs35 استفاده کرده‌اند بگردید، خواهید دید که بیشتر افراد در مورد این موضوع توافق دارند. همچنین اتاق این خودرو برای صداهای ناهنجار کم تا 38 دسی بل و سر و صدای یکنواخت ناشی از  رانندگی تا 55 دسی بل، عایق استو عملاً صدایی شنیده نمی‌شود.

چانگان Cs35، همزمان با زیبایی قدرتمند و سازگار با محیط زیست هم هست. تجهیزات صرفه‌جویی در سوخت مانند ژنراتور هوشمند با فناوری OAD، ترموستات‌های الکتریکی و کمپرسور با جابجایی متغیر، ضمن کاهش مصرف سوخت، عملکرد را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر تمام این‌ها، این خودرو مجهز به سیستم هوشمندی است که شامل موارد زیادی مانند سنسور پارک، سنسور باد لاستیک و سیستم امنیتی نیز هست.

لوازم یدکی چانگان Cs35
این حقیقت که شرکت سایپا تولید Cs35 را در ایران بر عهده دارد، تا حدودی خیال مصرف کننده را از بابت تهیه لوازم جانبی چانگان راحت کرده است. هم اکنون سایپا در بیشتر شهرهای کشور نمایندگی و تعمیرگاه‌های تخصصی دارد. بنابراین افراد با مراجعه به آن‌ها می‌توانند نیاز خود را در خصوص تعمیر یا تعویض قطعات یدکی چانگان رفع کنند. مجموعه اینترنتی کلاب یدک با ارائه تمامی لوازم یدکی چانگان CS35، قادر به براورده ساختن نیاز صاحبان این خودرو می باشد.
چانگان ایدو (EADO)
در کنار Cs35، خودروی چانگان مدل ايدو تنها مدل‌هایی هستند که از این شرکت وارد ایران شدند. ایدو خودرویی زیبا است، که تیمی ایتالیایی در طراحی آن مشارکت داشتند. البته همان طور که با یک نگاه می‌توان فهمید، طراحی آن برگرفته از سوناتا محصول هیوندا است، بنابراین یگانگی از نظر طراحی ندارد.

مشخصات فنی ایدو نشان می‌دهند که خودرویی پرقدرت است. اگر به وب سایت چابگان سری بزنید، می‌بینید که در مورد قدرت بالای آن صحبت شده است. در این خودرو، سیستم‌های هوشمند به خوبی به عملکرد آن افزوده‌اند. در این دوره که تکنولوژی تمام شغل‌ها و ابزارهایی که می‌شناسیم را تحت تأثیر قرار داده است، طبیعی است که در خودروسازی هم شاهد آن هستیم. ایمنی نیز در تولید ایدو بسیار مورد توجه بوده است. این از تعداد کیسه‌های هوا و سنسورهای مربوط به آن مشخص است.

لوازم یدکی چانگان ایدو
در ایران این خودرو با مدل s5 از برند جک، وارد رقابت شد و متأسفانه نتوانست آن طور که لیاقت دارد در بازار جایی برای خود باز کند. به دلایل مختلف، مشکلات فراوانی در تهیه لوازم یدکی چانگان ایدو وجود دارد.

آن چه مسلم است میزان تقاضا، حجم عرضه را مشخص می‌کند. بنابراین برای تنها تعداد معدودی خودروی چانگان که در دست مصرف کننده است، مانند مدل‌ها و برندهای دیگری که به وفور به چشم می‌خورد قطعه تولید یا وارد نمی‌شود. این یک اشکال بزرگ است. با این وجود ممکن است در فروشگاه‌های آنلاین، لوازم یدکی چانگان ایدو یافت شود.


خرید لوازم یدکی چانگان
به منظور خرید لوازم یدکی چانگان، دو گزینه حضوری و آنلاین پیش روی شماست. اما خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری، از جهاتی برتر می باشد. در حقیقت، در دسترس بودن شبانه روزی این وب سایت‌های لوازم یدکی خودرو، آسان بودن خرید و خدمات پس از فروش باعث محبوبیت آن شده است. کلاب یدک با سالها تجربه در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی، سعی در جلب نظر تمامی دارندگان این خودروها دارد. هر کجای ایران که باشید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر به دست شما خواهد رسید.
تهیه لوازم یدکی چانگان در تهران و شهرستان‌ها
در برخی موارد، خدمات پس از فروش ضعیف، دارندگان خودروهای چانگان را با مشکل روبرو کرده است. یکی از دلایل این مشکل این است که تنها دو مدل از برند چانگان در ایران تولید انبوه شده است. مدل‌های دیگر از طرف سایپا در نمایشگاه‌ها معرفی شده است، اما هیچ کدام نتوانستند در بازار جایی برای خود باز کنند. بنابراین حضور تنها دو مدل آن هم با تعداد کم، انگیزه‌ای برای تأمین مداوم قطعات ایجاد نمی‌کند.

اما با افزایش فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی، دیگر کمتر با چنین چالش هایی روبرو خواهید شد. خوشبختانه مجموعه کلاب یدک با ارائه خدمات آنلاین در زمینه فروش لوازم یدکی چانگان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.  برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
امکانات خودروهای چانگان
داشتن امکانات مدرن و درجه یک، نشان از آن دارد که خودروسازهای چینی، برای ورود به رقابت‌های جهانی یا الگو برداری از بزرگان این صنعت آماده هستند. معمولا در یک کمپانی ممکن است خودروهایی از یک کلاس دارای مشخصات فنی یکسان باشند. در چنین شرایطی توجه به امکانات رفاهی، تعیین کننده است. به طور کلی برای اغلب ما ایرانی ها مهم است که خودرو دارای آپشن‌های متنوع و مدرن باشد. چانگان ایدو در مقایسه با چانگان CS35 از امکانات رفاهی و امنیتی پیشرفته تری برخوردار است. در اینجا به بررسی امکانات و آپشن های خودروهای چانکام می پردازیم:

امکانات
چانگان CS35
چانگان ایدو

اسپیکر
6 عدد
6 عدد

سنسور
سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر
سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر

ترمزها
جلو و عقب دارای سیستم‌های دیسکی

ESP،TCS ,ABS ,HBA و EBD
جلو و عقب دارای سیستم‌های دیسکی

ESP،TCS ,ABS ,HBA و EBD

فرمان
غربیلک چرمی با دکمه های کنترلی
عربیلک چرمی برقی با دکمه های کنترلی

سیستم‌های حرارتی
تهویه مطبوع

گرمکن شیشه عقب
تهویه مطبوع

گرمکن شیشه عقب

چراغ
 چراغ‌های هالوژنی در جلو با قابلیت تنظیم ارتفاعچراغ مه شکن در عقب
 چراغ‌های هالوژنی در جلو با قابلیت تنظیم ارتفاعچراغ مه شکن در عقب

سیستم‌های هوشمند
هشدار کمربند ایمنی

سنسور دنده عقب
هشدار کمربند ایمنی

سنسور دنده عقب

سیستم‌های امنیتی
۴ عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلوسیستم ضد سرقت

قفل مرکزی
 ۶ عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو

۵ سنسور ایربگ

سیستم ضد سرقت

قفل مرکزی

آپشن‌های مربوط به بدنه
رینگ‌های ۱۷ اینچی از جنس آلومینیوم

سانروف

آینه‌های برقی
رینگ‌های ۱۶ اینچی از جنس آلومینیوم

سانروف

آینه‌های برقی

مشخصات فنی انواع مدل های چانگان
شما با مقایسه مشخصات فنی خودرو چانگان ایدو و چانگان CS35 میتوانید به یک جمع بندی درباره این دو خودرو دست یابید. به طور مثال همان طور که مشخص می باشد، شتاب ۰ تا ۱۰۰ ایدو نسبت به Cs35 بهبود یافته است. در ادامه به بررسی ویژگی های فنی خودروهای چانگان می پردازیم:

مشخصات
چانگان CS 35
چانگان ایدو

تعداد سیلندر و سوپاپ
۱۶/۴
۱۶/۴

توان
 ۱۲۳ اسب بخار

۶۰۰۰ دور در هر دقیقه
۱۱۲ اسب بخار

۶۰۰۰ دور در هر دقیقه

گشتاور
 ۱۶۰ نیوتن متر

۴۰۰۰ دور در دقیقه
 ۱۶۰ نیوتن متر

۴۰۰۰ دور در دقیقه

حجم موتور
۱۵۹۸ سی‌سی
۱۵۹۸ سی‌سی

حجم باک بنزین
۵۲ لیتر
 ۵۲ لیتر

وزن
۱۲۹۰ کیلو گرم
۱۳۲۵ کیلوگرم

مصرف سوخت کل
7.7 لیتر در هر صد کیلومتر
7.6 در هر صد کیلومتر

شتاب 0 تا 100
۱۵ ثانیه
۱۳/۵ ثانیه

جعبه دنده
۴ دنده اتوماتیک
۴ دنده اتوماتیک

فاصله بین دو محور
 ۲۵۶۰ میلی متر
۲۶۶۰ میلی متر

ابعاد
۴۱۶۰*۱۸۱۰*۱۶۷۰
۴۶۲۰*۱۸۲۰*۱۴۹۰

مزایای و معایب خودروهای چانگان
برند چانگان در ایران با دو خودروی جذاب ایدو و CS35 شناخته شده است. این خودروها در مقایسه با خودروهای هم رده داخلی برتری های بسیاری دارند. اما طبیعی است که هر یک دارای یک سری نقاط ضعف نیز باشند که در اینجا به توضیح خلاصه آن می پردازیم:

طراحی ظاهری، امکانات و برخی از مشخصات فنی این خودروها، نقاط قوت آن‌ها است. در حقیقت شما می‌توانید از سواری لذت ببرید و در هنگام سفر تجربه خوبی به شما می‌دهد.

در مقابل موتور ضعیف ممکن است در برخی جاده‌ها حرکت خودرو را با مشکل روبرو کند و در کنار این موضوع تهیه لوازم یدکی چانگان در ایران دشوار است. ضعیف بودن موتور مشکلی است که از نظرات کاربران و دارندگان خودروی Cs35 بدست آمده است.

اگر قصد خرید خودروی چینی دارید و بین چند مدل از برندهای مختلف شک دارید و چانگان یکی از آن‌ها است، بهتر است مقایسه را با دقت انجام دهید. به هر حال بازار خودروهای چینی در ایران رو به رشد است و ممکن است تا مدتی بعد مشکل خدمات پس از فروش میز حل شود. بنابراین با در نظر گیری تمام جنبه‌ها اقدام به خرید کنید.

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader